Pages

Wednesday, September 22, 2010

Kagum

Tadi, semasa gua dlm perjalanan ke Center Square untuk mengepos sesuatu kepada seseorang, tengah gua duk syok2 drive kreta Perodua Kancil 660 yang disewa dri Gemilang 30, gua berselisih dengan kerata Lamborghini Murcielago kaler merah. Shit, gua terkejut, xpernah gua tengok Lamborghini Murcielago  live. Gua terkedu, terkelu. Sampai gua langgar trafik light tadi.  Lamborghini Murcielago ni antara kereta terpantas dan termahal di dunia. Klau nk test speed dengan Lamborghini Murcielago ni, at least lu org kena ad Pagani Zonda. Klau stakat Kancil, mahupun Persona, jangan harap lah. Gua rasa kagum bile tgk Lamborghini Murcielago. Sangat hebat. Walaupun gua xpernah drive lagi keta ni, tpi gua dpt rasakan kehebatan dia bagaikan kucing yg dapat rasakn kesedapan seekor ikan.



Lamborghini Murcielago

Pagani Zonda

Zonda rear side



 

Gua suka The Stig dlm Top gear.

Bila la agaknya dia nak test drive kereta Kancil. Gua blanja dia nasi kandar kat Restoran Nasmir  Lagenda Heights klau dia brani test drive Kancil. Walaupun gua taw harga makanan kat situ mahal. Nasi Lemak ayam pun da RM 5.Tu pun klau dia brani lah kn.


 p/s :  if you love something, fight till the last drop of blood to get it. never give up  :D