Pages

Sunday, November 28, 2010

potong stim

Gua dengar rumate gua bergayut manja mushi-mushi ngan awek dia di petang hari tadi,
Gua trasa jeles, potong stim mood gua nak layan Dota. Dah la gua newbie dalam dunia Dota ni, ingat nak train sebelum cabar raja Dota bilik gua, brader Lai, tpi bila stim gua dipotong, gua quit game. Walaupun gua da buat dua Butterfly, satu Vanguard, gua quit game jugak. Lantas gua capai hensem buruk X3 gua,
Yang berbaki kredit agak banyak. Dail no mak gua yg sekarang ni ad kt Mekah

Gua bergayut ngan mak gua, sembang-sembang hal dunia dan ukhrawi. Suruh dia ambik gambar unta sekor dua kalau ada terlintas dpan dia, ape cerita dengan Tasik Galilee kering ke tak lagi, kirim jubah arab sehelai dua nak wat pakai p solat jumaat, kena nasihat sepam dua ngan Hajjah baru tu, kena leter sikit-sikit sampai suhu telinga gua naik sedikit sebanyak. Gua dengar je ape dia ckp sambil gelak-gelak tengok muka incik dR Dua Alam 40 juta yang menghiasi  dada tabloid Kosmo sebanyak dua page. Nak jugak gua sembang ngan mak gua pasal perkembangan Dua Alam, tapi, nanti-nantilah tunggu dia balik minggu depan.




  " Puas hati. Ingat lu sorang jeke boleh gayut."

p/s : kepada incik muzammil hariri yang baru dapat baju metallica, pendek xpost gua ni?