Pages

Thursday, August 12, 2010

Dikala Keboringan.

Dalam kelas, gua ad byk aktiviti selain dari menjadi pelajar yangg berdedikasi mendengar lecturer mengajar.
Selain mengumpat, mengeji, mengutuk, gua pun ada melakukan senaman tangan yangg ringan iaitu dangan melukis muka-muka hensem yg terbayang dalam kpala hotak gua. Yang sure, muka tomok mahupun momok hatta rumate gua pun langsung tidak terbayang apatah lagi muka Bush si Celake. Ni antara hasil lukisan gua bersama dua orang kartunis amatur yang lain. Walaupun lukisan kami ni buruk, tapi kami yakin, Majalah Apo? TIDAK akan menerima kami menjadi kartunis mereka untuk berdiri sebaris dengan kartunis-kartunis hebat mereka seperti Lambok dan Sireh.



Yang mane agak2 korang paling cun?Gua lukis yg sebelah paling kanan. Gua try nk lukis Aidil Zaquan tu.hahahha
Yang sebelah kiri tu yang paling hodoh gua rase. Dibawah ni pelukisnya. Kartun MU no 7, 2 dari kiri tu, gua yang lukis. Ingat nk lukis Cristiano Ronaldo yang tough dan ramai makwe lawa, tapi jadi macam gangbang gampang!


Ni lah pelukis kartun yg buruk tu sebelah kiri tu. Tpi muka beliau hensem dan kacak.
Dan, last kartun yang dua dri kanan tu, dilukis oleh kartunis otai klas gua.
Dibwh ini adalah gambar beliau yang buruk cute.

Member gua ni tgah menjerit kegembiraan bila Miss A ckp klas da abis.
Kalau korang tgok btol-btol, kartun yg dia lukis tu tengah menggaru bon*ot. Gua akui lu mmg terer lukis, tapi xleh challenge gua la bai.hahhaha.

kartun yg sedang garu bont*t lukisan brader atas ni.


So, kepada Miss A, sory kami main2 dlm klas Miss. Kami bukan sengaja, tpi sekadar ingat menghilangkn mengantuk. So Sory Miss.T.T.

p/s : start minggu dpan, Miss A da xajar kelas gua da. Da ganti dgn lecturer laki. Muda lak tu. Ini membuatkn gua semakin ngantok. Da la EPL da nk startDem!Miss A, we going to miss you.
Thanx for everything Miss A.

pp/ss  : gua bet musim ni, Arsenal menang EPL.

Wednesday, August 11, 2010

mysmile:-)

Walaupun gua ni rokes, tpi, gua pun layan nasyid. Gua suka Maher Zain. Lepas wat asimen yg blambak sampai xde masa nk update blog apatah lg status fesbuk, gua layan lagu Maher Zain untuk hilangkn tensen. Gua da tinggal lagu2 Iron Maiden ape sume tuh, ni bulan puasa, xleh nk rock sgt. ha3. Member gua ckp, 'xrock la bai layan Maher Zain'. Then, gua counter blik hujah beliau tu, 'yang kau layan lagu Tomok tu rock sgt ke?'terkelu beliau mendengar hujah ak.
Ok, ni salah satu lagu yg gua suka, The Rest of My Life


The Rest Of My Life

I praise Allah for sending me you my love
You found me home and sail with me
And I`m here with you
Now let me let you know
You`ve opened my heart
I was always thinking that love was wrong
But everything was changed when you came along
OOOOO

And theres a couple words I want to say

Chorus:
For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you.loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I...I`ll be there for you

I know that deep in my heart
I feel so blessed when I think of you
And I ask Allah to bless all we do
You`re my wife and my friend and my strength
And I pray we`re together eternally
Now I find myself so strong
Everything changed when you came along
OOOO

And theres a couple word I want to say

*Repeat Chorus

I know that deep in my heart now that you`re here
Infront of me I strongly feel love
And I have no doubt
And I`m singing loud that I`ll love you eternally

Repeat Chorus

I know that deep in my heart..

*End of Song*
p/s : lagu ni untuk awk wahai pencuri yang suka mrah2. Jgn mrh2 lgi ok? Dgr lagu ni.hehehe.:-)

Thursday, August 5, 2010

Gila

Aku sudah gila

Semakin menjadi gila.
Semakin rasa mcm orang bodoh.
Semakin rase malas belajar.
Semakin rase hina.
Semakin sakit hati.
Semakin rasa sunyi.
Semakin rase nak  mati.
Lambat lg ke giliran ak untuk kembali padamu oh tuhanku?
Pada masa-masa begini, ak rase semakin rindu padamu ya Allah.
Aku rindu padamu ya Allah.
Mungkin ak bukan seorang yg hebat imannya
Darjat ak rendah sampai mencecah lubang jamban
Xpunya rupa wajah yg menawan
Xpunya perlakuan yg terpuji
Xpandai mengambil hati manusia lain
Xpandai berkelakuan baik untuk mencuri hati hambamu yg lain
Xpandai berkata2 manis
Xpandai menghiburkan org lain
 Tapi ak tahu, semua manusia sama di sisiMu ya Allah.
Semua manusia berhak untuk merinduiMu ya Allah
Semua manusia berhak menyayangimu ya Allah
Tapi, xsemua manusia berhak menyayangi seseorg manusia lain.
Thank you Allah.
You make my day perfect.





p/s = semalam geng gua menang nasyid, tpi ak rasa ak xde bagi apa2 sumbangan pun. Ak bagaikn kutu yg melekat di atas kepala awek cun. Hanyalah beban ak berikn. Bkn sumbgan. Bkn pada geng nasyid gua saje. Tpi pada semua org. Aku hanyalah beban.