Pages

Thursday, August 5, 2010

Gila

Aku sudah gila

Semakin menjadi gila.
Semakin rasa mcm orang bodoh.
Semakin rase malas belajar.
Semakin rase hina.
Semakin sakit hati.
Semakin rasa sunyi.
Semakin rase nak  mati.
Lambat lg ke giliran ak untuk kembali padamu oh tuhanku?
Pada masa-masa begini, ak rase semakin rindu padamu ya Allah.
Aku rindu padamu ya Allah.
Mungkin ak bukan seorang yg hebat imannya
Darjat ak rendah sampai mencecah lubang jamban
Xpunya rupa wajah yg menawan
Xpunya perlakuan yg terpuji
Xpandai mengambil hati manusia lain
Xpandai berkelakuan baik untuk mencuri hati hambamu yg lain
Xpandai berkata2 manis
Xpandai menghiburkan org lain
 Tapi ak tahu, semua manusia sama di sisiMu ya Allah.
Semua manusia berhak untuk merinduiMu ya Allah
Semua manusia berhak menyayangimu ya Allah
Tapi, xsemua manusia berhak menyayangi seseorg manusia lain.
Thank you Allah.
You make my day perfect.





p/s = semalam geng gua menang nasyid, tpi ak rasa ak xde bagi apa2 sumbangan pun. Ak bagaikn kutu yg melekat di atas kepala awek cun. Hanyalah beban ak berikn. Bkn sumbgan. Bkn pada geng nasyid gua saje. Tpi pada semua org. Aku hanyalah beban.