Pages

Tuesday, August 3, 2010

Bizi

Gua skrang ni tgah bizi nk tekel gay duk mengbizikan diri yg sbnarnye xsibuk. Gua masuk contest tu, contest ni, sampai gua msuk nasyid, ape brang rokes msuk nasyid.kn?tpi nasyid best ape, mengingatkn gua pd tuhan, mati.time ad asiment, gua saje volunteer nk buat lebih  dri geng group gua yg lain. Bile time presentation, suke2 je tawarkn diri wat slide itu ini, soalan itu ini. Bile lecturer nak cri volunteer, gua tawarkn diri gua ini kepadanya. Sila sibukkn gua lgi ye, gua suke. Dgn sibukkn gua, anda semua telah menolong gua melupakn serabut, sedih, sakit, risau, janggal, gila, nyesal n etc dlm kpala hotak gua yg bangang ni secara xlangsung. Thanx you all. I love bizi.Adios!Amigos!

 

Suicide as solution to solves probs??F*cking no way!!!!



 p/s = gua = loser? shit!