Pages

Thursday, August 12, 2010

Dikala Keboringan.

Dalam kelas, gua ad byk aktiviti selain dari menjadi pelajar yangg berdedikasi mendengar lecturer mengajar.
Selain mengumpat, mengeji, mengutuk, gua pun ada melakukan senaman tangan yangg ringan iaitu dangan melukis muka-muka hensem yg terbayang dalam kpala hotak gua. Yang sure, muka tomok mahupun momok hatta rumate gua pun langsung tidak terbayang apatah lagi muka Bush si Celake. Ni antara hasil lukisan gua bersama dua orang kartunis amatur yang lain. Walaupun lukisan kami ni buruk, tapi kami yakin, Majalah Apo? TIDAK akan menerima kami menjadi kartunis mereka untuk berdiri sebaris dengan kartunis-kartunis hebat mereka seperti Lambok dan Sireh.



Yang mane agak2 korang paling cun?Gua lukis yg sebelah paling kanan. Gua try nk lukis Aidil Zaquan tu.hahahha
Yang sebelah kiri tu yang paling hodoh gua rase. Dibawah ni pelukisnya. Kartun MU no 7, 2 dari kiri tu, gua yang lukis. Ingat nk lukis Cristiano Ronaldo yang tough dan ramai makwe lawa, tapi jadi macam gangbang gampang!


Ni lah pelukis kartun yg buruk tu sebelah kiri tu. Tpi muka beliau hensem dan kacak.
Dan, last kartun yang dua dri kanan tu, dilukis oleh kartunis otai klas gua.
Dibwh ini adalah gambar beliau yang buruk cute.

Member gua ni tgah menjerit kegembiraan bila Miss A ckp klas da abis.
Kalau korang tgok btol-btol, kartun yg dia lukis tu tengah menggaru bon*ot. Gua akui lu mmg terer lukis, tapi xleh challenge gua la bai.hahhaha.

kartun yg sedang garu bont*t lukisan brader atas ni.


So, kepada Miss A, sory kami main2 dlm klas Miss. Kami bukan sengaja, tpi sekadar ingat menghilangkn mengantuk. So Sory Miss.T.T.

p/s : start minggu dpan, Miss A da xajar kelas gua da. Da ganti dgn lecturer laki. Muda lak tu. Ini membuatkn gua semakin ngantok. Da la EPL da nk startDem!Miss A, we going to miss you.
Thanx for everything Miss A.

pp/ss  : gua bet musim ni, Arsenal menang EPL.