Pages

Friday, October 8, 2010

kawan hensem saya.

gua ade member.
nama member gua tuh Nurhashimi
nama manja dia shimi.
beliau hensem.
awek pun ngetop.
study pun hebat.
gaya sangat bergaya
kaki surau.
kalau time terawikh kat kampus gua.
saudara shimi ni memang muka regular lah.
lepas solat, dia xterus melangkah pulang,
beliau lipat sejadah dulu,
baru bergerak menuju kebilik.
dengan muka yang bercahaya.

dia bukan rumate gua,
tapi rumate dia ckp, muka dia bercahaya dalam bilik.
hatta disaat berDota sekalipun, tetap bercahaya.
tapi, masa berak gua xpasti lah.
itu bergantung atas keadaan semasa dlm tandas lah gamaknya.

entri ni gua buat khas untuk beliau.
gua takut dia mati kalau gua xbuat entri.
dia mrayu-rayu kat fesbuk gua,
ckp xleh hidup tanpa entri gua.
gua sayang dia.
gua tak nak dia mati.
jadi gua buat entri ni.
gua da selamatkan nyawa seorang kawan gua yang hensem.
muliakan hati gua?



bukti dri fesbuk gua.


p/s : gua harap dia hidup lagi. 2 hari gua terlambat buat entri ni.