Pages

Saturday, October 2, 2010

Masa cuti.

Masa yang terluang semasa cuti sem kali ni saya nak manfaatknya dgn betol, munasabah dan berilmiah. Gua akan rajinkan kaki saya untuk menekan pedal minyak kereta Viva mak Gua untuk ke Perpustakaan Awan Negeri Terengganu yang memang terkenal sebagai port dating kapel-kapel hot yg educated dan juga sebagai gudang ilmu untuk rakyat Terengganu. Dengar khabar, wifi disana sgt laju. Bolehlah gua download Gundam Seed dan Gundam Seed Destiny dan jugak sedikit sebanyak drama-drama jepun dan jugak sedikit-sedikit movi yg pastinya bukan Dua Alam sementara gua menjalankn research gua. Dengan menggunakan wifi untuk mendownload cerita-cerita pilihan hati, gua xpayah risau pasal download limit macam Broadband.

Oh ya, research gua tu gua ingat nk buat research pasal World War 2.

Tapi gua rasa, mustahil gua nk jalankan research tersebut pasal climate dan atmosphere kat library tu sangat sesuai nk buat mata gua tertutup. Pasal tu, gua ingat nk usyar akak library tu untuk kasi gua bawak megi masuk dlm library. Baru gua xngantok. Buat research sambil makan megi. Tapi member gua ckp megi tu yahudi punya. Harus diboikot. Tapi member gua tu pun kaki McD. Sebelum gua mengundur diri, gua nk cakap, kalau research gua tu berjalan lancar, gua akan share ape yang dapat dgn research gua tu kat blog ni. Tu pun kalau gua buat lah research tu. Tapi gua xjanji lah. Pasal ada orang cakap, kita xleh berjanji masa kita tengah hepy. Kita akan mudah mungkirinya. Gua xtaw la btol ke x. Try la kalau xcaya. Buat research sendiri ye. Tapi gua rasa semua tu gebang.

Assalamualaikum dan selamat pagi.





p/s : gua tengah layan One Piece 598 pasal nak kasi hilang rindu dekat orang jauh.